Водещите новини

Направете балкона си приказен. Ето и няколко идеи, с които може да разкрасите дома си (снимки)

идеи за терасата

Много пъти сме ви показвали, че и най- малкото пространство, без значение дали е стая или балкон, има потенциала да се превърне в уютно и функционално място, с доста чар и уют.

Всичко, което е необходимо да направите е да подредите и декорирате правилно. А резултатът – впечатляващ.

Малко преди настъпването на пролетта, ви предлагаме няколко съвета и идеи за това, как да превърнете вашия малък балкон в оазис, на който да се радвате през предстоящите топли дни.

Създайте винтидж излъчване

Независимо дали балкона ще бъде за интимна вечеря за двама или за събиране с приятели, може да промените вида на балкона с няколко ретро мебели, различни столове и стар реставриран бюфет, в който да държите нещата за вечеря. Ако харесвате „направи си сам“ проектите, може да направите лампи за вечерните часове или да запалите няколко свещи.

Оформете ярък и приветлив кът за закуска

Искате ли вечеря с гледка? Създайте вашия Дзен кът с гледка. Декорирайте пода с дървени плочки, сложете масичка и столове с цветни възглавници и се насладете на чаша вино на залез слънце.

Създайте мини градина с детска площ за игра

Когато живеем в апартамент трябва да направим компромис с възможността за градина и зона за децата. С малко повече креативност и по – голям балкон обаче, лесно може да оформите кът за релакс и за забавление. Уверете се само, че е добре обезопасен.

Експериментирайте с цветове

Ако харесвате ярките цветове, но не смеете да експериментирате у дома, защо не опитате на балкона. Синьо, жълто, оранжево или зелено са цветовете, с които може да освежите мястото. Изберете ярки аксесоари или сложете пъстри възглавници или покривка.

Превърнете балкона в мини оазис

Източник: За жената

Коментирай чрез Фейсбук

loading...

 

Коментирай публикацията on "Направете балкона си приказен. Ето и няколко идеи, с които може да разкрасите дома си (снимки)"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*